Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus (Privatumo politika).
OK
PREKIŲ PRISTATYMAS
Kada išsiunčiamas mano užsakymas?

Viskas veikia labai paprastai: Jūs užsisakote prekes, mes paruošiame Jūsų užsakymą ir mūsų kurjeriai keliauja pas Jus su užsakymu.

Maisto prenumeratos ir bandomieji užsakymai: gavę Jūsų patvirtinimą susisieksime dėl maisto pristatymo Jums patogiu metu. Siekiant užtikrinti maisto kokybę ir šviežumą, pasikartojančius prenumeratos užsakymus rekomenduojame priimti patogiu metu po darbo, arba savaitgaliais.

Kiti produktai: šampūnai, džiovinti skanukai, žaisliukai ir kiti, gali būti pristatyti į paštomatus ir juos atsiimti galite bet kada.

Užsakymą mūsų internetinėje parduotuvėje galite atlikti per kelias akimirkas. Siekiame kiekvieną užsakymą priimti ir paruošti vos tik jo sulaukę. Tačiau, esant dideliam užsakymų kiekiui, Jūsų užsakymą paruošime pristatymui per 1-2 darbo dienas (užsakymus gautus po 13:00 valandos pradedame ruošti kitą darbo dieną). Ne maisto užsakymams, elektroniniu paštu atsiųsime siuntimo patvirtinimą ir siuntos numerį.


Ką daryti pasigedus siuntos?

Iš anksto atsiprašome - su siuntomis ir kurjeriais pasitaiko visko. Siunčiant ne maisto užsakymus, siunta užregistruojama per 1-2 darbo dienas. Tuo metu siuntos kelio sekti negalime. Jeigu siuntos numeris neveikia ar neatsinaujina - praneškite mums ir mes padėsime ją surasti. Rašykite mums: "dingo siunta" elektroniniu paštu pagalba@zenoo.lt


Ar galiu pakeisti siuntos pristatymo duomenis?

Jeigu atsitiktinai nurodėte neteisingus duomenis ar įvyko kita klaida, susisiekite su mumis: "įvyko klaida" elektroniniu paštu pagalba@zenoo.lt


PREKIŲ KEITIMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS

UAB Canis canis, zenoo.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes (negalioja maisto mėginiams ir maisto prenumeratai), nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos:


  • Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu pagalba@zenoo.lt;
  • Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį), pageidautiną grąžinimo datą bei būdą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį;
  • Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę;
  • Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną;
  • Prekės grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą;
  • Už prekės grąžinimą atsakingas Pirkėjas. Pirkėjui pageidaujant, galime organizuoti prekių grąžinimą per kurjerių siuntų tarnybą. Taikomas 5€ prekės siuntimo mokestis.

Prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis, jei:


  • Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu);
  • Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Jūsų netenkina gautos prekės galiojimo laikas (Jeigu iki prekės galiojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 6 mėnesiai, tokia prekė yra laikoma kokybiška ir tinkama. Esant trumpesniems tinkamumo naudoti terminams, tai yra aiškiai nurodoma ar kitaip pažymima internetinėje parduotuvėje);
  • Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista (Galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį);
Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);
  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
  • grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo;
  • Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą, pagal pateiktą raštišką prašymą, per 7 darbo dienas.

Zenoo.lt e-parduotuvėje įsigytas maistas:

  • Savaitiniai mėginiai yra nepriimami atgal ir pinigai negrąžinami.
  • Mėnesinės prenumeratos užsakymai gali būti nutraukti bet kada.
  • Mėnesinės prenumeratos pirmo mėnesio užsakymas gali būti atšauktas ir pinigai grąžinami pilnai, pagal tas pačias sąlygas, kurios nurodytos aukščiau.
  • Pinigų grąžinimas galioja tik pirmo mėnesio prenumeratai, vieną kartą tam pačiam pirkėjui.
Esant tokiai situacijai, kad Jūsų augintinis atsisako valgyti zenoo maistą, pagal aukščiau išvardintas sąlygas grąžiname Jums pinigus.

Maisto grąžinti neprašome, nes jį reikia laikyti užšaldytą. Tokiu atveju rekomenduojame maistą paaukoti gyvūnų prieglaudoms ar globėjams. Mes Jums suteiksime informaciją, kaip tą padaryti, kreipkitės el. paštu pagalba@zenoo.lt.



TURITE DAUGIAU KLAUSIMŲ
rašykite: pagalba@zenoo.lt
Made on
Tilda